Asfaltering av fylkesvei 705, Hell 16. - 19. juni

Deler av fylkesveg 705 på Hell skal freses og asfalteres på nattestid fra søndag 16. juni til onsdag 19. juni.

En tofelts veg - Klikk for stort bilde Trøndelag fylkeskommune

På fylkesveg 705 på Hell i Stjørdal kommune skal vegen freses og asfalteres fra krysset fylkesveg 705 og Øyvegen til Bjørgmyran. Arbeidet omfatter også tilstøtende ramper fra fylkesveg 950. Arbeidet vil foregå i tidsrommet fra klokken 22.00 til 06.00.

Mye støy

Under fresingen og asfalteringen blir det mye støy samt noe støv.

– Vi ber trafikantene kjøre rolig forbi arbeidsområdet og utvise hensyn til de som jobber på vegen, sier teamleder Anne-Grethe Jenssen i Trøndelag fylkeskommune. Det vil bli manuell dirigering og ledebilkjøring i arbeidsområdet.

Les mer på hjemmesidene til Trøndelag fylkeskommune

"" - Klikk for stort bildeArbeidet skal foregå mellom den grønne og røde markeringen, samt tilstøtende ramper fra fylkesveg 950.

Kontaktperson:

Anne-Grethe Jenssen