Tidenes største innbyggerundersøkelse

Stjørdal kommune sender denne uken ut en innbyggerundersøkelse til alle innbyggere over 18 år.

Undersøkelsen har standardiserte spørsmål som gjør at vi kan sammenligne oss med andre kommuner som bruker den samme undersøkelsen.  Undersøkelsen er helt anonym, og tar ca. 10 minutter.

Spørsmål og svar om innbyggerundersøkelsen

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål om innbyggerundersøkelsen. Skulle du ikke finne svar her kan du kontakte oss på telefon eller e-post.

Vi vil ha din mening om tjenestene våre

Vi ønsker å forbedre tjenestetilbudet gjennom dialog med innbyggerne. Undersøkelsen er derfor en viktig temperaturmåling på hvordan innbyggerne opplever de forskjellige tilbudene i Stjørdal.

Sendes ut digitalt via Altinn og Digipost

Undersøkelsen sendes ut elektronisk, og du finner den i din Altinn eller Digipost. Det er viktig at du åpner det digitale brevet du har fått i løpet av de to første dagene så du slipper å få en automatisk påminnelse i posten.  I Altinn eller Digipost får du en lenke som tar deg til Bedrekommune.no som gjennomfører undersøkelsen.

Består av tre tema

Innbyggerundersøkelsen består av tre hovedtemaer:

• kommunens omdømme som tjenesteleverandør
  • kommunen som bosted
  • befolkningens tillit til at lokaldemokratiet fungerer

Jo flere som svarer, jo bedre grunnlag vil vi få for å utvikle kommunen videre.